Μην τις ακούτε…
e l a
Ελπίδες…
Η φωτογραφία της ημέρας
-
Η Ελπίδα έρχεται!
19.01.2015
Σχέση περίπλοκη, με Ανγκελα Μέρκελ…
Ολο το ντιμπέιτ Σαμαρά – Τσίπρα!
♦ Ηταν απολύτως ελεύθερο. Δεν υπήρχε συντονιστής δημοσιογράφος και οι ερωτώντες δημοσιογράφοι ήταν οι δύο της ΝΕΡΙΤ και ο Κωστας Αρβανίτης, αλλά δεν ρώτησαν ούτε διέκοψαν τους αρχηγούς τους που η γλώσσα τους πήγαινε ροδάνι. Η συνομιλία:
♦ ΣΑΜΑΡΑΣ: Δεν πιστεύω να θέλετε και καλημέρα, κύριε Τσίπρα, εσείς, ο μέγας υβριστής μου.
ΤΣΙΠΡΑΣ: Θα ήταν όνειδος για μένα ο χαιρετισμός σας και τυχόν απάντησή μου σε ενδεχόμενη καλημέρα σας. Τέλειωσαν αυτά που ξέρατε, κύριε Σαμαρά. Και κακώς τελικά ήρθα στο ντιμπέιτ, ένας σίγουρος πρωθυπουργός, να συζητήσω με έναν πρώην πρωθυπουργό της τρόικας. Το μέλλον ξεκίνησε.
♦ ΣΑΜΑΡΑΣ: Θα σας έλεγα, κύριε Τσίπρα, σταμάτα ρε σαχλαμάρα, αλλά έχετε χάρη που είμαι ευγενής. Είμαι εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα, αν έχετε ακουστά. Αλλά το πολύ πολύ να έχετε διαβάσει καμιά προκήρυξη. Μην πω ότι την έχετε γράψει κιόλας. Επειδή, λοιπόν, είμαι ευγενέστατος, σας λέω…
Τούτες οι εκλογές, είναι διαφορετικές, έχουν ένα ήθος, μία ποιότητα, έχουν πολιτικό λόγο και επιχειρήματα, έναν ευρωπαϊκό αέρα βρε παιδί μου διότι όπως και να το κάνουμε οι Ευρωπαίοι είναι άλλο πράγμα!
Τρίτο κόμμα!!!
«Στημένο παιγνίδι» των τραπεζιτών με την κυβέρνηση, με σκοπό την τρομοκράτηση των πολιτών ενόψει των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου…
Καμμένος: Στημένο το παιχνίδι από τραπεζίτες και κυβέρνηση
«Στημένο παιγνίδι» των τραπεζιτών με την κυβέρνηση, με σκοπό την τρομοκράτηση των πολιτών ενόψει των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου, κατήγγειλε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, στη διάρκεια της ομιλίας του σε προεκλογική συγκέντρωση του κόμματος στην Κοζάνη.
Μίλησε για «ένα θρίλερ στο δρόμο με τις λεύκες», που, όπως είπε, «παίζει η κυβέρνηση για να εκφοβίσει τις Ελληνίδες και τους Έλληνες». Με αφορμή τη βοήθεια που ζήτησαν οι ελληνικές τράπεζες απευθύνθηκε στον πρωθυπουργό, λέγοντας:




















