Βορειοδυτικά
Και μ’ έχεις θυμώσει πολύ. Μου έθιξες το φιλότιμο, την αξιοπρέπεια, τη ζωή, τα παιδιά, τους γονείς, την πατρίδα.
Θυμός
Τα φρικιά του Βερολίνου (& Σία)..
Και τί ακριβώς κατάλαβαν τώρατα φρικιά του Βερολίνου,
..ο φον ΑΜΕΑ και η κακογ@@@μένη μέγαιρα,
..που πάνω από έξι εκατομμύρια έλληνες ζούνε στην φτώχεια ή στο όριο της φτώχειας,
..που παιδάκια πάνε νηστικά στο σχολείο,
..που οι παππούδες δεν έχουν την χαρά να δώσουν λίγο χαρτζηλίκι στα εγγόνια;
Ικανοποίησαν τα ανομολόγητασυμπλέγματά τους;
Θα ξανασηκωθεί το τέρας απ’ το καροτσάκι (που η Νέμεσις τον καταδίκασε εκ των προτέρων να πληρώνει κάθε μέρα εφ’ όρου ζωής τις εγκληματικές και απάνθρωπες πράξεις του),
..ή θα ξαναβρεί την εκ γενετήςχαμένη ανθρωπιά και φυσιολογική γυναικεία θηλυκότητα και ευαισθησία η θηλυκή μετενσάρκωση του Χίτλερ;
Τα κάνουν όλα αυτά για την τάχα ευημερία των λαών της Ευρώπης Συνέχεια
Την Κυριακή τους ισοπεδώνουμε… μη μασάτε…
Ποτέ ξανά
Αγαπητέ Πιτσιρίκο, αποφάσισα να σου γράψω με αφορμή το τελευταίο προεκλογικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας. Διάβασε τη συνέχεια 
Με ταξί…
Κυνήγι…
![]() |
| Ο… ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ |
| 21 Ιανουαρίου 2015 |
Ήταν το πιο επιτυχημένο spot (Ευρωεκλογές 2014) {υπενθύμιση}
Είναι και αθυρόστομος, ο μπάρμπα-Νίκος, μιλούσε και το κοκκινέλι στο άδειο του στομάχι…

Κοντός ψαλμός, αλληλούια και για τον μπάρμπα-Νίκο!
Αντίθετα, θα γινόταν σπουδαιότερος ο διεθνής ρόλος της Ελλάδας, ως κράτους-μέλους, με μια κυβέρνηση που στο μέλλον θα λέει «όχι» στην υποστήριξη νεοναζιστικών καθεστώτων, όπως αυτό της Ουκρανίας και θα έχει έναν Πρωθυπουργό που δεν θα είναι Charlatan, με πλακάτ να γράφει “Je Suis Charlie”, περπατώντας παραδίπλα από τον Ουκρανό φασίστα, που ήταν κι αυτός, τρομάρα του, Charlie.



















