Κοροϊδο…
Κάτι μυρίζει…
Τίτλοι τέλους…
It’ s coming! It’s coming!!!
Δεν είναι απαραίτητα τιμή για τον τόπο να έχει καταγωγή ένας υπουργός…
Το τέλος…
Αγωνία…
Η Δευτέρα έχει ήδη ξημερώσει…
Για το γαμώτο, ρε γαμώτο!..

Τ΄άκουσα και αυτό. Ότι η δημοσκοπική υστέρηση της Ν.Δ. είναι προϊόν τρομοκρατίας, φόβου και προπαγάνδας, ενώ οι δημοσκοπήσεις είναι μαγειρεμένες σε βάρος της. Ναι, το άκουσα! Από επίσημα νεοδημοκρατικά χείλη. Από ποιον; Δεν έχει σημασία. Δεν έχει σημασία π ι α . Συνέχεια



















