Στεναχώρια ο ρήχειος…
Περί πασοκ…
Από χαρά…
Δεν θριαμβολογούμε. Δεν επαναπαυόμαστε. Τίποτα δεν κερδήθηκε ακόμη…
Κάτι άστραψε..
»..κάτι σα φλασάκι,
σα πικ νικ μες στο δασάκι, μια γλυκιά φωτιά
Λάβε θέση για να πάρεις πάλι την πρωτιά
Σα να δρόσισε, έρχεται βροχούλα
και μια άνοιξη νυφούλα, βρε παιδί μου αμάν
Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυο ρουλεμάν..»
Αν αυτό που λέγαμε μεταξύ μας τόσο καιρό ισχύει, δηλαδή ότι η κρίση δεν είναι μόνον οικονομική, αλλά κυρίως πολιτική Συνέχεια
Sure…
Στον αγώνα…
“Ο κόσμος προχωράει προς τα εμπρός μόνο επειδή υπάρχουν εκείνοι που του αντιτάσσονται”.
Η φωτογραφία της ημέρας
-
Ξημερώνει!
26.01.2015
Να κρατήσουμε την ελπίδα ζωντανή…
26/01/15





















