Ας μην κοροϊδευόμαστε, δεν υπάρχει Ευρωπαϊκή Ένωση. Υπάρχει μόνο η Γερμανία και οι λακέδες της.

Όλα πάνε καλά για την Ελλάδα

Greece BailoutΤα πράγματα πάνε πάρα πολύ καλά για την χώρα μας. Η στάση της νέας κυβέρνησης στις διαπραγματεύσεις με τους «εταίρους» -με την Γερμανία δηλαδή- κατάφερε να ξεβρακώσει τόσο την γερμανική κυβέρνηση όσο και τις προηγούμενες ελληνικές κυβερνήσεις. Διάβασε τη συνέχεια

Άρθρο δημοσιεύτηκε σε γνώμες... | Σχολιάστε

Ολλανδέ έμπλεξες άσχημα…

Eτσι για το θεαθήναι…


ΦΩΤΟ…
Δολοφονικά βλέμματα και ειρωνικά γελάκια. Και μερικές χειραψίες, έτσι για το θεαθήναι.
Ο νέος…
Άρθρο δημοσιεύτηκε σε Ecofin | Σχολιάστε

Μονομερείς ενέργειες…

10993445_724100487706103_6887969171254085072_n

Άρθρο δημοσιεύτηκε σε Πολιτική γελοιογραφία & σάτιρα, Σάτιρα, Σκίτσα | Σχολιάστε

17/02/2015 Χιόνια

100_2242100_2244100E2260100E2265100E2270100E2271

Άρθρο δημοσιεύτηκε σε ΒΡΑΣΝΑ: Εικόνα - Ήχος - Μουσική - Ζωγραφική - Φωτογραφία | Σχολιάστε

Και στις μέρες μας οι συμβολισμοί είναι πανίσχυροι…

Μα πού ακουμπήσαμε την λογική;..

Είπαμε.
Πολιτική, σημαίνει διπλωματία, συμβιβασμό και »πολιτική».
Μέχρις ενός σημείου όμως!
     Μετά αρχίζει η κοινή λογική, και τα σκυλιά δεμένα! Συνέχεια

Άρθρο δημοσιεύτηκε σε γνώμες... | Σχολιάστε

Μουρλάθηκαν οι Γερμανοί…

Ο… ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ
16 Φεβρουαρίου 2015
Άρθρο δημοσιεύτηκε σε Πολιτική γελοιογραφία & σάτιρα, Σάτιρα, Σκίτσα | Σχολιάστε

Εξηγήσεις…

http://i-kyr.gr/

Άρθρο δημοσιεύτηκε σε Πολιτική γελοιογραφία & σάτιρα, Σάτιρα, Σκίτσα | Σχολιάστε

Η κατάσταση της παράκαμψης του δρόμου Βρασνών – Αρέθουσας

100E2213

Αρκετά δύσκολη αλλά όχι αδύνατη η προσπέλαση της παράκαμψης του δρόμου Αρέθουσας – Βρασνών για κάθε όχημα Συνέχεια

Άρθρο δημοσιεύτηκε σε Αρέθουσα, ΒΡΑΣΝΑ: Εικόνα - Ήχος - Μουσική - Ζωγραφική - Φωτογραφία, Παράκαμψη | Σχολιάστε

Στο κάτω-κάτω της γραφής, εγώ ονειρεύτηκα και συνεχίζω να ονειρεύομαι εκείνην την Ευρώπη που θάμπωσε με την έκπαγλη ωραιότητά της τον Συγνεφοσυνάχτη…

FEB
15

Αμφιθυμίες

Σύμφωνοι, καρντάση μου, τα σημάδια είναι εκεί… Και είναι κακά σημάδια.

Είναι κακό σημάδι να τους ακούμε περί άλλων να τυρβάζουν στην επιχειρηματολογία των εντιμότατων φίλων μας περί της συνέχειας του κράτους, αντί για να τονίζουν σε όλους τους τόνους ότι πριν πέντε χρόνια καταλύθηκε κάθε έννοια συνταγματικότητας αλλά και διεθνούς νομιμότητας, με αυτό το άθλιο πρόγραμμα «διάσωσης» που μετέτρεψε την Ελλάδα και όλους εμάς τους Έλληνες σε υποκείμενα ενός άθλιου πειράματος, που θα σημειωθεί στην ευρωπαϊκή ιστορία με τα μελανότερα μεσαιωνικά χρώματα.

Είναι κακό σημάδι να τους ακούμε να μας λένε ότι θα οφείλουμε ένα χρέος ανεξέλεγκτο, ένα χρέος ειδεχθές, ένα χρέος που είναι ύποπτο και που δεν έχει ελεγχθεί, στο διηνεκές.

Άρθρο δημοσιεύτηκε σε γνώμες... | Σχολιάστε

Are you sure?..

GREXIT? are you sure?

grexit2

Άρθρο δημοσιεύτηκε σε Πολιτική γελοιογραφία & σάτιρα, Σάτιρα, Σκίτσα | Σχολιάστε