Τα πράγματα πάνε πάρα πολύ καλά για την χώρα μας. Η στάση της νέας κυβέρνησης στις διαπραγματεύσεις με τους «εταίρους» -με την Γερμανία δηλαδή- κατάφερε να ξεβρακώσει τόσο την γερμανική κυβέρνηση όσο και τις προηγούμενες ελληνικές κυβερνήσεις. Διάβασε τη συνέχεια 
Αμφιθυμίες
Είναι κακό σημάδι να τους ακούμε περί άλλων να τυρβάζουν στην επιχειρηματολογία των εντιμότατων φίλων μας περί της συνέχειας του κράτους, αντί για να τονίζουν σε όλους τους τόνους ότι πριν πέντε χρόνια καταλύθηκε κάθε έννοια συνταγματικότητας αλλά και διεθνούς νομιμότητας, με αυτό το άθλιο πρόγραμμα «διάσωσης» που μετέτρεψε την Ελλάδα και όλους εμάς τους Έλληνες σε υποκείμενα ενός άθλιου πειράματος, που θα σημειωθεί στην ευρωπαϊκή ιστορία με τα μελανότερα μεσαιωνικά χρώματα.
Είναι κακό σημάδι να τους ακούμε να μας λένε ότι θα οφείλουμε ένα χρέος ανεξέλεγκτο, ένα χρέος ειδεχθές, ένα χρέος που είναι ύποπτο και που δεν έχει ελεγχθεί, στο διηνεκές.

ΦΩΤΟ…

























