Πολύ κοντά κοιτάμε!..
Γιά πάμε όλοι δύο βηματάκια πίσω, να δούμεκαθαρά τον πίνακα,
..γιατί τόσο κοντά που κοιτάμε βλέπουμε μόνο τιςστραβοπινελιές!
Και ο πίνακας δείχνει μίακατσαρόλα με τους λαούςτου ευρωπαϊκού Νότου ναβράζει εναντίον τωννεοναζιστών γερμανώντου φον-Σακάτη,
..και έτοιμη να πετάξει το καπάκι τωνμνημονιακών, δουλικώνκυβερνήσεων και ηγεσιών τους. Συνέχεια





![tn[4]](https://topakas.me/wp-content/uploads/2015/02/tn4.jpg?w=150&h=150)

















