
Οφείλουν να γνωρίζουν αυτοί που εμπιστευθήκαμε στις 25 Ιανουαρίου, ότι θα κριθούν αυστηρότατα από όλους εμάς…
Η μη διεκδίκηση των αποζημιώσεων σχετιζόταν με την υποτακτική στάση των ελληνικών κυβερνήσεων.
Σε λίγο ο Θεοδωράκης θα ζητήσει συγνώμη από τους Γερμανούς για το ΟΧΙ
Η Ελλάδα είναι η μοναδική ίσως χώρα που δεν πήρε πολεμικές αποζημιώσεις από τη Γερμανία. Ακόμη και η “ουδέτερη” Τουρκία η οποία μπήκε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο όταν όλα έδειχναν ποια θα είναι η έκβαση, κατάφερε να διεκδικήσει αποζημιώσεις. Η Ελλάδα παρότι αναλογικά με τον πληθυσμό της είχε τις μεγαλύτερες απώλειες δεν διεκδίκησε ούτε αποζημιώσεις αλλά ούτε και το αναγκαστικό Δάνειο που είχαν πάρει Ιταλοί και Γερμανοί κατά τη διάρκεια της Κατοχής και για το οποίο υπήρχαν οι αποδείξεις .
Η μη διεκδίκηση των αποζημιώσεων σχετιζόταν με την υποτακτική στάση των ελληνικών κυβερνήσεων. Το HOT DOC έχει αποκαλύψει τη δουλοπρέπεια της κυβέρνησης Καραμανλή απέναντι στις γερμανικές κυβερνήσεις, αλλά και την περίεργη υπόθεση Μέρτεν. Ο Μαξ Μέρτεν, ένας από τους μεγαλύτερους εγκληματίες Πολέμου, υπέυθυνος για τη σφαγή χιλιάδων ελλήνων Εβραίων, είχε συλληφθεί το 1957 στην Αθήνα, αλλά μετά από μεθοδεύσεις των Καραμανλή και Αβέρωφ στάλθηκε στη Γερμανία όπου αφέθηκε ελεύθερος. Ο Μέρτενς σε συνέντευξή του στην «Ηχώ του Αμβούργου» κατηγόρησε τον Καραμανλή και υπουργούς του πως ήταν συνεργάτες των Γερμανών. Μετά τις κατηγορίες Μέρτενς, ο Καραμανλής επισκέφθηκε τη Γερμανία και έκλεισε εσπευσμένα το θέμα των αποζημιώσεων. …
Κλιμάκιο γιατρών με κινητή ιατρική μονάδα, πρόγραμμα εξέτασης μαθητών σε σχολεία απομακρυσμένων οικισμών του δήμου Βόλβης
Δωρεάν ιατρικές εξετάσεις σε μαθητές
Κλιμάκιο γιατρών με κινητή ιατρική μονάδα πρόγραμμα εξέτασης μαθητών
σε σχολεία απομακρυσμένων οικισμών του δήμου Βόλβης
Κινητή μονάδα ιατρικών εξετάσεων από το Κέντρο UNESCO για τις Γυναίκες και την Ειρήνη στα Βαλκάνια, πλαισιωμένη από παιδίατρο και οδοντίατρο, πρόκειται να επισκεφθεί σχολικές μονάδες του δήμου Βόλβης. Συνέχεια
Περί (γερμανικής) ηθικής…
Άνθρωποι μονάχοι…
Λεφτά υπάρχουν και περιμένουν στα ευρωπαϊκά προγράμματα που μέχρι χθες τα λυμαίνονταν οι εθνικοί μας εργολάβοι για να χρεώνουν διπλά και τρίδιπλα…

Περιμένοντας την Ανάπτυξη…
Η πικρή αλήθεια είναι ότι οι νάρκες είναι πυκνά τοποθετημένες, το ναρκοπέδιο αχαρτογράφητο κι η λαϊκή εντολή νωπή και δοσμένη για πάση θυσία εύρεση λύσης εντός της ευρωζώνης.
Να ομιλείτε! Σωστά κι ελληνικά!..
Να ομιλείτε κύριε Πρόεδρε! Να ομιλείτε.
Όχι μόνο να υπογράφετε.
Και προπαντός καλό θα ήταν να ξεχάσετε την αλά Βούδα αταραξία σας, και να βγείτε και λιγάκι απ’ τα ρούχα σας!
Και μάλιστα κατά την γνώμη μας κακώς κάνετε που δεν έχετε μιλήσει ακόμη!
Τί θα πεί δεν έχετε ορκιστεί ακόμη; Τυπικόν το θέμα.
Γλάστρα είχαμε, δεν θέλουμε κι άλλη!
Όχι βέβαια ότι ήσασταν και η επιλογή που ποθούσαμε, αλλά τί να κάνουμε, μας προκύψατε! Θα βολευτούμε με εσάς.
Δείξτε όμως κι εσείς λίγο ότι είστε ζωντανός! Ζωντανός είπαμε, όχι ζωντανό! Μην αρχίσουμε με παρεξηγήσεις, δεν κάνει! Συνέχεια
Δήμος Βόλβης: Ημερίδα για τη νέα αγροτική πολιτική (ΚΑΠ)
Ημερίδα για τη νέα αγροτική πολιτική
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ο δήμος Βόλβης οργάνωσαν ενημερωτική ημερίδα για τη νέα ΚΑΠ στη Νέα Απολλωνία
Σε ενημερωτική εκδήλωση το απόγευμα της Τρίτης 10 Μαρτίου 2015 στη Νέα Απολλωνία Συνέχεια







![tn[4]](https://topakas.me/wp-content/uploads/2015/03/tn4.jpg?w=150&h=150)













