Φως Φανάρι
Συμπατριώτες, πρέπει να αναλογιστούμε ότι είμαστε προ μιας εθνικής καταστροφής. Επειδή όλα είναι «πιασμένα», οι μόνοι που μπορούμε να το αποτρέψουμε είμαστε εμείς, οι πολίτες.
Σύλλογος Εργαζομένων της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε ενάντια στην παραχώρηση
kalami.net/USA: Το »Σκοπιανό», ο Κούλης (Μητσοτάκης) και ο »σπουδαίος» υπουργός Ν. Κοτζιάς
Μίλησε ο Κούλης… Και τι είπε; Ας αναβάλουμε τις συζητήσεις γιά το όνομα των Σκοπίων.
»Η λύση κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να αναζητηθεί σε κάποια άλλη συγκυρία και αφού έχει προηγηθεί η κατάλληλη προετοιμασία», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. Δηλαδή, ας σέρνεται αυτή η υπόθεση, ίσαμε κάποια γενική Συνέλευση του ΟΗΕ -αργά ή γρήγορα- αποφασίσει γιά το όνομα: »Δημοκρατία της Μακεδονίας». Θα είναι μιά φυσιολογική εξέλιξη, αφού σχεδόν όλες οι χώρες της υφηλίου αποκαλούν και αναγνωρίζουν επίσημα τα Σκόπια, ως »Δημοκρατία της Μακεδονίας».
Η ομιλία του αρχηγού της αξιωματικής Αντιπολίτευσης στην »Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας» (24 Iαν.’18), ήταν μία επίθεση στην (διαιρεμένη στην υπόθεση του ονόματος των Σκοπίων) κυβέρνηση. Φυσικό και αναμενόμενο, αλλά από ουσία »πάπαλα».
Αυτό που ΔΕΝ καταλαβαίνουμε είναι, γιατί η ΝΔ δεν λέγει, δεν παραδέχεται δημόσια, ότι το όνομα »μακεδονία» δόθηκε στους Σκοπιανούς επί κυβέρνησης Κων/νου Μητσοτάκη (1993), όταν μπήκε στο πΓΔΜ. Και ενώ έχει δεχτεί και διατυμπανίσει το »Νέα Μακεδονία» ως όνομα, τώρα »σφυρίζει κλέφτικα», θεωρώντας τους ‘Ελληνες βλάκες ή αμνήμονες.
Σε ότι αφορά τις »διαπραγματεύσεις», το γεγονός ότι τις κάνει ο »απόγονος του παλαιών Πατρών Γερμανού» (όπως δηλώνει), υπουργός Εξωτερικών Ν. Κοτζιάς, δημιουργεί ερωτηματικά και …
Λέει ο Τσίπρας στον Ζάεφ «πες την… αλήθεια στον λαό σου όπως κι εγώ» – εδώ ραγίζουν τα μπετά κι εγκαταλείπουν οι θεοί τον γαλαξία
Καλεί την κυβέρνηση να ζητήσει άμεσα, επίσημα από τον ΟΗΕ, την αντικατάσταση του Μάθιου Νίμιτς
Ψήφισμα Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας: Διαπραγμάτευση με τα Σκόπια χωρίς τον όρο «Μακεδονία»
- Κατηγορία Θεσσαλονίκη
- Σχόλια
Αρχίζει η διαδικασία κτηματογράφησης στον Δήμο Βόλβης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018
Αρχίζει η διαδικασία κτηματογράφησης στον Δήμο Βόλβης
Υπογράφηκε η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία και ξεκινά η περίοδος ενημέρωσης πολιτών και φορέων για το Κτηματολόγιο
Με την έναρξη της εκστρατείας ενημέρωσης πολιτών και φορέων, αρχίζει η διαδικασία κτηματογράφησης στον δήμο Βόλβης. Συνέχεια


















